16 Şubat 2011 Çarşamba

BOYS OVER FLOWERS

Oyuncular: Min-ho Lee, Hyeon-jung Kim, Beom Kim, Jun Kim, Hye-seon Ku, Chae-young Han, Seok-Hwan An, Ye-jin Lim, Hye-yeong Lee, Hyun-joo Kim

Konusu:Jandi konforlu ve iyi tanınmış Shin Hwa Kolejinin yakınlarında bir kuru temizleme dükkanına sahip olan ortalma düzeyde bir ailenin kızıdır.Jandi bir gün okula çamaşırları teslim etmek için gittiğinde okulun en zengin ve şımarık 4 erkeğiyle karşılaşır.(burası biraz karışık kız aynı zamanda birde öğrenci yani )erkekler F4 olarak bilinirler ve Onlara karşı açık konuşanlardan rahatsız olurlar.Yani bir çesit kabadayı grubu…


Dizi hakkındaki yorumum:Kesinlikle izleyin.Tam bir gençlik dizisi.Tabi üzüldüğünüz kısımlarda olabilir.Aslında bu grupta kızımızı seven iki çocuk vardır.ben çok beğendim sizinde beğeneceğinize eminim.İzledikten sonra kesinlikle yorumlarınızı beklerim oppalar :)))

3 yorum:

  1. izlemedim ama bir arkadaşım izlemişti ve bana anlattığına göre gerçekten müthiş bir diziymiş sanırım.ben izlemedim evet ama izlemeyi düşünüyorum burdan düşünenlere sesleniyorum MUTLAKA İZLEYİN !

    YanıtlaSil
  2. dizi bi harika. gu jun pyo nun hastası olduk çok tatlı şeker bi dizi

    YanıtlaSil
  3. Diziyi yeni bitirdim. Bayıldım, bayıldım.. Keşke hiç bitmeseydi. DAha düğünlerini, evlilik yaşamlarını da izlemek isterdim açıkçası :)
    Şahane bir diziydi. Goo Jun Pyo'ya deli oldumm :)

    YanıtlaSil